Tréner na dosah

Fitness tréningy Bratislava

FITNESS JOGA
 
Páčia sa vám štíhle a pevné svaly? Túžite mať pružné a vyšportované telo, no rýchle a aeróbne cvičenia nie sú pre vás to „pravé orechové“ ? V tom prípade máme dobrú správu!
 
Pravidelné cvičenie fitness jogy dokáže zmeniť a vyformovať vašu postavu do želaného stavu, zlepší  vašu koncentráciu a naučí vás zvládať stres. Príďte si ju vyskúšať do nášho Centra Tréner na Dosah každý štvrtok od 7.00 do 8.00. Teší sa na vás Maťka, ktorá sa ako certifikovaný lektor jogy venuje power joge a fitness joge už niekoľko rokov.
 
 
INOSANTO KALI
 
I.M.A.G. Ivanic Martial Arts Group
 
Stalo sa vám, že ste sa ocitli v situácii z ktorej ste si nevedeli poradiť? Viete si predstaviť, čo by ste robili keby vás niekto prepadol a ste odkázaný sám na seba? Pokiaľ hľadáte efektívny bojový systém, pridajte sa k nám a získajte znalosti z oblasti filipínskych a indonézskych bojových umení. Získajte sebavedomie a zlepšite si svoje reakcie, ktoré vám i vašim blízkym môžu zachrániť život.
 
Cvičíme zo zbraňami ako sú:

  • palice, 
  • nože,
  • karambit,
  • improvizované zbrane.


V repertoári nechýba ani neozbrojený boj:

  • Panantukan (Filipínsky box), 
  • Jun Fan Concepts (Bruce Lee-ho štýl),
  • Silat. 

 
viac sa dozviete na www.fmakali.eu 
 

 

 FREE WORKOUT STYLE:
 
Kondično - silové skupinové cvičenie, zamerané na formovanie postavy pre začiatočníkov ale aj pokročilých. Taktiež na budovanie svalovej hmoty a stratu tuku. Cvičí sa s vlastnou váhou a fitness pomôckami: švihadlo, jednorúčky, fit lopta a expander. Jeden Free Workout Style tréning trvá 60 minút, je náročný a s minimálnymi pauzami. Vždy nasleduje niekoľko cvikov za sebou a až potom je krátka pauza. Ak si chceš zlepšiť kondíciu, vyformovať postavu, zhodiť prebytočný tuk a zároveň sa zabaviť, Free Workout Fitness Style je práve pre Teba! :)


FIT BOX WOMAN 

Je aeróbny tréning pre ženy, zameraný na absolútne spaľovanie tukov, spevnenie celého tela a získaniu kondície, akú ste nemali. 

Je to mix prvkov z boxu - technika, údery kopy na lapy, do mechu a podobne skombinované s aeróbnym cvičením so švihadlom, kettlebellom a jednoručkami. Okrem iného precvičíte aj koordináciu a pozornosť.
Verte, že z tohto tréningu budete mať endorfínov na rozdávanie wink


DEEPWORK

Deepwork je dynamický funkčný tréning, ktorý v sebe spája filozofiu jing a jang spolu s prvkami jogy a cvičebných prvkov, ktoré poznáte z posilňovania. Prináša cvičenie, ktoré je iné ako všetko s čím ste sa doteraz stretli.
Žiadne zložité choreografie, pri cvičení  striedame silovú a kondičnú záťaž, napätie strieda uvoľnenie. Pri tomto cvičení zapájate všetky svoje svaly, formujete  telo a zlepšujete svoju kondíciu. Dôležitou úlohou tohto cvičenia je obnovenie telesnej a duševnej energie.


PILATES

Metóda Pilates je cvičenie zamerané na uvoľnenie a natiahnutie skrátených svalov a posilnenie oslabených. Vyžaduje sústredenie na vlastné telo, dýchanie, na činnosť, ktorú svaly vykonávajú. To znamená, že sa zapájajú fyzické aj psychické sily. Pilates mení telesný vzhľad, dodáva silu, zlepšuje výdrž a zároveň umožňuje zmeniť aj psychický stav, upokojiť myseľ. Ďalšie výhody sú zlepšenie dýchania, svalovej koordinácie a najmä držanie tela. Pri cvičení sa zapájajú všetky svalové skupiny. Cieľom Pilatesu je vybudovať a udržať zdravé telo vo vnútri aj navonok. Metóda je určená mladým aj starých, fyzicky aktívnym aj menej aktívnym.


METAFIT

Tvrdý, rýchly a efektívny! Taký je Metafit!

Tvrdý – je to poriadna makačka!
Rýchly – trvá iba 30 minút!
Efektívny –  prináša skvelé výsledky!

Nestrácajte čas dlhými hodinami strávenými cvičením. Metafit je rýchly ale efektívny. Cvičí sa vo vysokej intenzite, takže stačí 30 minút a dosiahnete skvelé výsledky. Ide o metabolický tréning, ktorý naštartuje Váš metabolizmus tak, že budete spaľovať kalórie aj vo fáze odpočinku. Tento efekt pretrváva 24 až 36 hodín po skončení tréningu!!! Trénujeme len s vlastnou váhou, čím sa eliminuje riziko zranenia. Tréning je krátky, takže sa nikto už nemôže vyhovárať, že na cvičenie nemá čas. Cvičí sa síce na hudbu, ale nemusíte sa obávať zložitých choreografií. S Metafitom sa každý môže stať rýchlejší, silnejší a štíhlejší!


BODYWORK

dynamický tréning, ktorý spája kardio a posilňovacie cvičenia. Prvá časť je kondičná a zaťažujeme počas nej predovšetkým srdcovo cievny systém, budujeme a zlepšujeme kondíciu. V druhej posilňovacej fáze postupne posilňujeme svaly celého tela vrátane strednej časti tela (core) a paží, ktoré sú u žien často slabšie. Preto Vás okrem obľúbených squatov a výpadov, ktoré vytvarujú nohy a zadok, čakajú aj kliky, plank a rôzne komplexné cvičenia, ktoré precvičia niekoľko svalov naraz.
 

Posledná úprava: 23.Nov.2016 05:11:59
Stránku generuje redakčný systém - WebInac CMS prevádzkovaný serverom www.Inac.sk
(C) 2005 Inac.sk - Všetky práva vyhradené. webhosting by Inac.sk